Den siste tiden i Amerika

Blir ikke mye blogging her i gården, er vel ikke så mye å fortelle. Anja og jeg er flinke og trener 6 dager i uken, det er kjempe kjekt og jeg håper jeg klarer å fortsette når jeg kommer hjem igjen til Norge. Om 2 uker er det skoleball og kjolen er i boks, må bare få den til skredder siden jeg er så lav..

Tiden går så fort og det er bare litt over en mnd. til jeg skal hjem, er både trist og litt digg å tenke på. Gleder meg til å se folk igjen, spesielt min søster som jeg ikke har sett siden august. Og så gleder jeg meg til å spise sunt!

Og så har jeg forresten blitt 18 år!! Det er jo ganske sykt. Hadde en kjempe fin bursdag med Hawaii tema og fine venner og kake. Fikk også kjempe fine gaver bla. Toms, Obey genser, polaroid kamera og kamerabag i skinn.

Imagemin fine kjæreste og jeg ved mount Rushmore.

This entry was posted in My American life. Bookmark the permalink.

Du er verdifull!

